Spor. Sağlık. Beslenme. Spor salonu. Stil için

Kadın iyiliğinin on işareti: erkekler için bir rehber. Ofiste geçimini sağlayanlara dikkat edin. Özel muamele kesin bir işarettir

15:49

Bir Erkek Bir Kadına İyi Davranmalı mı?

Yol, yürüyenin hakimi olur...

Bir kadının değerinin ölçüsü sevdiği adam olabilir.
Belinsky V.G.

Psikolog Mikhail Litvak'ın bir kitabını okuyorum, orada bir cümle hoşuma gitti: “Her zaman yalnızca Kraliçe'ye ulaşın. Elbette Kraliçe reddedebilir. Ama Kraliçe reddedecek! Ama reddedebilecek olan Kraliçe değil."
Bana öyle geliyor ki bu ifade kadınlar için de geçerli - her zaman sadece Kral ile görüşün, ya da aşırı zor vaka, bir beyefendiyle.

Geçen gün Robot Komedyen topluluğunda komik bir notla karşılaştım.

Notta kişi, basit matematiksel hesaplamalarla ortalamanın Rus adam bir kıza bakmak çok pahalı, karşılanamaz, bu nedenle kızlar bunu anlamalı ve kur yapmayı beklememelidir.
Yazarın çeşitli fiziksel ve ruhsal nedenlerden kaynaklanan psikososyal sorunları üzerinde ayrıntılı olarak durmayacağız. duygusal faktörler(Sanırım birkaç kızın onun taleplerine boyun eğmediği zaten herkes için açık), hadi sorunun kendisine odaklanalım - bir erkek bir bayana davranmalı mı? Sizi bir restorana, tiyatroya mı götürüyorsunuz, çiçek mi veriyorsunuz vs.?
Genel olarak dikkat etmeli misiniz, yoksa hiç gerekli değil mi, hatta daha mı pahalı?..
Özgürleşmiş kadın çağımızda bu soru şimdiden tartışmalara neden oluyor. Bir erkeğin centilmenliği artık sarsılmaz bir şey değil; birçok insan kur yapmanın gerekli olmadığını düşünüyor vb.
Bu pozisyon sadece erkekler tarafından değil aynı zamanda çoğu ekonomik açıdan bağımsız olan bazı hanımlar tarafından da tutulmaktadır. Ayrıca çiçekleri para israfı olarak görüyorlar ve geri kalan her şeyi kendileri ve erkekler için kolaylıkla satın alabiliyorlar.
Neyse fikrimi söyleyeyim. Bana öyle geliyor ki bir erkek hala tedavi etmeli ve bakmalıdır. Hoşlandığı kadın ne kadar zengin olursa olsun. O bile... okul öğretmeni ve kendisi Gazprom'da yönetici, onu tedavi etmesi gerekiyor.
Neden? Sırf erkek olduğu için mi? Evet. Ve ayrıca bu şekilde dağıtıldıkları için sosyal roller.
Hayır, kendime kahve, börek, salata almak benim için zor değil... Erkek arkadaşlarımla buluştuğumda ben de öyle yapıyorum.
Ama kadının birlikte olduğu adam romantik ilişki ve dahası, hala yalnızca belirli bir kadınla ilişki için başvuruda bulunan biri, eğer bu bayanı elde etmek/elde tutmak istiyorsa elbette ona davranmalıdır. Mesele paradan çok prensiptir.
Ne derse desin, kadın bağımlı bir yaratıktır ve genel olarak erkekten daha zayıftır. Kadınların çoğunun çalıştığı özgürleşmiş çağımızda bile (her ne kadar ev hanımları da olsa), kadınlar belki de 18. yüzyılda olduğundan daha fazla bağımlıdır.
Diğer koşullar eşit olduğunda, birçok işverenin bir erkeği işe almayı tercih edeceği bir sır değil - sonuçta bir kadın doğum iznine çıkabilir ve uzun bir süre boyunca işveren çalışanını kaybedecek ve ayrıca ödeme yapmak zorunda kalacak doğum izni için. Bu özellikle özel yapılar ve "kendi cebinden" ödeme yapan girişimciler için geçerlidir. Ayrıca erkeklerin maaşlarının ortalama olarak kadınların maaşlarından fazla olduğu da bir sır değil ve aynı iş için bir erkeğe genellikle aynı işi yapan bir kızdan daha fazla ücret ödeniyor.
Ancak bu korkutucu değildir ve kadınlar için kritik değildir. Başka bir şey daha kritiktir; bir kadın çocuk doğurduğunda, mali açıdan neredeyse tamamen erkeğe bağımlı hale gelir (en azından çocuk yardımı bizim ülkemizde yaşayamazsınız). Açık doğum izni devlet üç yıl veriyor. Bu süre zarfında bir kadın niteliklerini, mesleki becerilerini önemli ölçüde kaybeder ve genel olarak çalışma ortamından "düşür" ve sonuç olarak büyük ölçüde kendisinin ve çocuğunun geçimini bağımsız olarak sağlama yeteneğini kaybeder. Bu nedenle ailenin geçimini sağlamak kocanın omuzlarına düşer. Genel olarak bu, hem İncil'e hem de evrensel insan normlarına göre doğaldır.
Pek çok kişi, evlilik uğruna "uyuşturucu bağımlılarını-dilencileri-dahileri" reddeden kızları sosyal olarak kınıyor başarılı adam. Şahsen ben bu tür kadınları suçlamıyorum - bu doğadır. Ve doğa, onu ne kadar uzaklaştırırsanız uzaklaştırın yine de geri dönecektir. Hatta Pazar Okulu Bana söylendi - başarılı bir kişiyi arayın. Kadın ailenin halefidir ve ailesinin daha fazla refahıyla ilgilenmektedir, bu nedenle bu aileyi besleyebilecek birini arıyor ve bu yetenek (ve hatta arzu hakkında) hakkında sonuçlar çıkarıyor. , kendine karşı TUTUM ve nasıl önemsediği gerçeğine dayanarak kendine İLGİ. Bu nedenle, bir kız doğası gereği pratiktir ve bu pratiklik, isterseniz hayatta kalmanın anahtarıdır. Eğer hanımefendi hala zorluklara dayanabiliyorsa ve nispeten mutlu olabiliyorsa, o zaman bir çocuk zorluklara maruz kaldığında, her kadın bundan son derece acı çekecektir. Katılıyorum, hiçbir kadın çocuğunun Snickers çiğneyen arkadaşının ağzına bakmasını ya da ailenin parası olmayan bir bisiklet/bilgisayar istemesini istemez. Bu yüzden buna izin vermeyecek bir adamı seçiyor.

Yani... Eğer şu anda şeker ve buket aşamasında olan bir adam bir bayana buket alıp onu atlıkarıncaya götüremezse (istemez), o zaman gelecekte ailesine ve çocuklarına nasıl destek olmayı planlıyor? ? Ben şahsen bir yetişkinin değişeceğine inanmıyorum, cimrinin ödül dağıtıcıya dönüşmesi ancak masallarda olur. Ve yeniden eğitim vermek mantıklı değil. Bana öyle geliyor ki, evlenen bir kişi, bu yarı mamul ürünü İdealinin imajı ve benzerliğinde yükseltme konusunda çok yanıltıcı bir umutla "yarı mamul" yerine "bitmiş bir ürün" seçmelidir. Daha açık hale getirmek için bir kişiye ürün dediğim için özür dilerim.
Bu yüzden bayanlara şunu tavsiye ederim: Eğer bir adam size davranmak istemiyorsa ve aynı zamanda bu adamın kalbine sahip çıkmıyorsanız ve sadece onunla sohbet etmek istiyorsanız - Tanrı aşkına, sana davranmasına izin verme, istemiyor ve buna da ihtiyacı yok, kendine davran. Ancak bir hayat arkadaşı arıyorsanız, pişmanlık duymadan "tedavi etmeyen" kişiden ayrılın veya ailenin bakımındaki aslan payının sizin omuzlarınıza düşeceğine ve maaşınızın aslan payının sizin için yemeğe gideceğine hazırlıklı olun. ve o.

Not: Her nasılsa bu soruya çok ciddi yaklaşıyorum, muhtemelen sosyonikler Gerçeği yazıyor, Dostlar çok sıkıcı


Soru: Bir erkek bir bayana iyi davranmalı mı?

@müzik: *Küçük Gece Serenadı*, Mozart

@mod:

2010-06-30, 17:02

Bu dünyayı defalarca yaratıyoruz...

1000!
Bir erkeğin bir kadına kur yapması ZORUNLUDUR. Bir kadın, bir erkeğe ancak onu davet ettiği bir kutlamada ödeme yapabilir. (doğum günü gibi)
Ama biz kadınların aptalca özgürleşmesinden dolayı, her şey hazır olduğunda ağızlarını açan bir nesil çaresiz jigoloya sahibiz... Ve ayrıca çivi çakmak veya ağır şeyler taşımak zorunda kaldığımızdan da şikayet ediyoruz.
Elbette abartıyorum. Ama sonuçta her şey oraya gidiyor.
Bir kadının erkeğe bakması, onu doyurması, su vermesi uygun değildir))


2010-06-30, 18:17

Buradaki soru iki yönlüdür.
Şahsen beni memnun etmeye çalışan bir erkeğe ihtiyacım olup olmadığına hızla karar veririm. Onunla ilişkimi sürdürecek miyim, sürdürmeyecek miyim? Diyelim ki bir adam benim için ilginçse ve sadece iyi bir arkadaş veya arkadaş olarak değilse, o zaman onun bedelini kendisinin ödemesine izin veririm. Kişisel ilişkiler geliştirmeyi planlamıyorsam, bu durumu ima edip kendim ağlarım. Eğer bir erkekle hiç ilgilenmiyorsam, onunla hiçbir yere gitmeyeceğim. Cüzdanının durumu ne olursa olsun.
Eski arkadaşlarım veya akrabalarım bazen "Zahmet etme" gibi bir ifadeyle benim paramı kendileri ödüyorlar.
Aslında ben bir ilişkide mesafeyi böyle tanımlıyorum: benim için uygun ve sen umursamıyorsun.
Genel olarak var iyi ifade bu konuyla ilgili: "Elbette ülkemiz çok gelişmiş değil ama bir kadının bir kase çorbaya kendi parasını ödeyeceği kadar da değil."


2010-06-30, 20:09

Yol, yürüyenin hakimi olur...


Ama biz kadınların aptalca özgürleşmesinden dolayı, her şey hazır olduğunda ağızlarını açan bir nesil çaresiz jigoloya sahibiz... Ve ayrıca çivi çakmak veya ağır şeyler taşımak zorunda kaldığımızdan da şikayet ediyoruz.

Özgürleşme nedeniyle kendimize iki iş bulduk - biri resmi ve evde, ocakta "ikinci vardiya"


Kişisel ilişkiler geliştirmeyi planlamıyorsam, bu durumu ima edip kendim ağlarım.
Ve eğer bu bir sır değilse... Bu durumda beyefendi itiraz etmeye çalışmıyor mu? Bir şekilde durumun gidişatını değiştirip tedavi etmesi konusunda ısrar mı edeceksiniz?


2010-06-30, 20:59

Bu nedenle, bir kız doğası gereği pratiktir ve isterseniz bu pratiklik hayatta kalmanın anahtarıdır.

Başka bir kelime derdim, çok daha az hoş... Ama bir kadınla tartışamayacak kadar tembelim ve kimseyi gücendirmek istemiyorum.


2010-06-30, 21:04

Ruhun ilk hareketinden korkun çünkü o genellikle en asil harekettir. (c) Charles Maurice Talleyrand

Ve sen benim bir kadın olmadığımı, sadece bir insan olduğumu düşünüyorsun

Peki o zaman şunu söylemeliyim ki, birisinin sırf doğumundan dolayı kendisine bir şeyler borçlu olduğunu düşünen insanlar beni her zaman eğlendirmiştir. Aynen böyle, sen olduğun için. Onlar. “Erkeğim, yapabileceğim anlamına gelir”, “Kadınım, borçluyum demektir…”, “Ben falan milletten bir insanım, yani ben .. .. ve diğer herkes...”
Vesaire. ve benzeri.
İnsanlar nihayet doğumdan sonra bunun böyle olduğu gerçeğiyle yüzleşirler. kimsenin sana hiçbir borcu yok. Genel olarak. Hiç kimse ve hiçbir şey.
Ve eğer birisi senin için iyi bir şey yaparsa, bunun tek sebebi istiyor(Ama değil mutlak!) Seni bir şeyle memnun etmek için. Ya da belki istemeyeceksin. Özellikle de bunu hak edecek hiçbir şey yapmadıysanız. Ve burada gücenmek aptallık olur. Ve kendinden başka hiç kimse.


2010-07-02, 00:18

Güçlü olduğunda nazik olmak kolaydır

Ve ilerisi. Bir süredir kendimi oldukça zengin bir insan olarak görüyorum, ancak öncelikle bir kızın benimle ilgilendiğini fark ettiğim anda (ve eğer fakir bir öğrenci ya da fakir bir sanatçı olsaydım, o kaçardı), hemen ondan ayrılıyoruz.
Neden - açıklamaya gerek olmadığını düşünüyorum.


2010-07-02 00:43

Yol, yürüyenin hakimi olur...

İnsanlar nihayet sırf doğduğunuz için kimsenin size hiçbir şey borçlu olmadığı gerçeğiyle yüzleşiyorlar. Genel olarak. Hiç kimse ve hiçbir şey.

Belki de haklısın, "olmalı" kelimesi buraya pek uymuyor. Bayanlara hakkı indirmelerini tavsiye etmedim, sadece sonuç çıkarmalarını tavsiye ettim

Ve eğer birisi sizin için iyi bir şey yapıyorsa, bu sadece sizi bir şeyle memnun etmek istediği (ve istememesi gerektiği!) içindir. Ya da belki istemeyeceksin. Özellikle de bunu hak edecek hiçbir şey yapmadıysanız. Ve burada gücenmek aptallık olur. Ve kendinden başka hiç kimse.

Hımm... Bu sadece kız arkadaş/erkek arkadaş ilişkilerinde mi geçerli yoksa aile için de geçerli mi?.. Yine de ailede zorunluluklar var... Peki ya buna ne isim vereceğimi bilemiyorum. Genelde insan bugün çocuğunu memnun etmek istediği için besleyemez ama yarın yapamayacaktır.


2010-07-02, 00:47

Güçlü olduğunda nazik olmak kolaydır

Bu sadece erkek arkadaş/kız arkadaş ilişkileri için mi geçerli yoksa aileler için de geçerli mi?

Çocuklu ebeveynler veya Kadın-Erkek formatındaki ilişkiler hakkında bir yazı yazdınız mı?

Her ne kadar küçük çekincelerle de olsa genel olarak ailede aynı kurallar işliyor. Örneğin, çocuğun ebeveynleri onu besliyorsa, o zaman en azından “teşekkür ederim” demeli, onun için bir şey yaptığı için ona teşekkür etmeli… ve bunu “bana borçlular, o yüzden onu beslesinler” şeklinde algılamamalı.


2010-07-02, 00:48

Ruhun ilk hareketinden korkun çünkü o genellikle en asil harekettir. (c) Charles Maurice Talleyrand


Ancak kadınların kendileri de bazen kendileri hakkında yanılsamalar yaşıyor gibi görünüyor. Ya da yaptıklarının fuhuşun örtülü versiyonu olduğunu anlamamış gibi davranıyorlar.
Size rahibin bile bunun içgüdüsel olduğunu söylediğini yazdılar ama siz hala inanmıyorsunuz.
Ve eğer birisi sizin için iyi bir şey yapıyorsa, bu sadece sizi bir şeyle memnun etmek istediği (ve istememesi gerektiği!) içindir. Ya da belki istemeyeceksin. Özellikle de bunu hak edecek hiçbir şey yapmadıysanız. Ve burada gücenmek aptallık olur. Ve kendinden başka hiç kimse.
Yapmalı-yapmamalı. Dürüst olalım. Pek çok erkeğin gözünde bu şeker buketi aşaması geleneğe saygıdan başka bir şey değil.
Pek çok insan bir kadını yalnızca görünüşüne göre ve çok özel bir amaç için seçer.
Sonra acı bir kırgınlık geldi ve ona para harcadım, onu bir restorana götürdüm, ona çiçek verdim ama o yine vermedi. Böyle bir enfeksiyon.
Benim açımdan bakarsanız, kadın noktası Bakış açısına göre, restoran faturasına başvurmadan yaklaşık ödeme gücünü tahmin edebilirim. Ve çevremdeki erkeklerle ilişkiye başlamadığım için, birkaç fincan kahve müstakbel adayın iflas etmesine neden olmayacak.
Gazpromlu bir bayan ve beyefendi bir köy öğretmeni genellikle bir ütopyadır.


2010-07-02 01:00

Güçlü olduğunda nazik olmak kolaydır

Sana rahibin bile şöyle dediğini yazdılar:

evet, güçlü bir argüman

bu içgüdü

fahişelik içgüdüsü mü? İnsan içgüdülerinde böyle bir şey hatırlamıyorum. Her ne kadar onları psikolojide oldukça yakından inceledim.

Pek çok insan bir kadını yalnızca görünüşüne göre ve çok özel bir amaç için seçer.

Bu, kadına bir şey olarak, kendisine "parası ödenen" bir nesne olarak, daha sonra üzerinde çalışmak zorunda kalacağı hesaplanmış bir yatırım seçeneği olarak yönelik tutumdur.
Erkeklerin kadınlara karşı bu tavrı hoşunuza gitmiyor mu? Ve kadınların erkeklere karşı tutumu "o mutlak Benim için ödeme yap"? Bir şeyin diğerinden kaynaklandığı açık değil mi?

Gazpromlu bir bayan ve beyefendi bir köy öğretmeni genellikle bir ütopyadır.

Güleceksiniz ama tanıdığım tüm zengin (ya da inanılmaz derecede güzel) kadınların hayatlarında en az bir kez fakir bir öğrenci ve sokaktan bir çocukla çılgınca bir ilişkisi olmuştur.


2010-07-02, 01:13

Ruhun ilk hareketinden korkun çünkü o genellikle en asil harekettir. (c) Charles Maurice Talleyrand


Bir şeyin diğerinden kaynaklandığı açık değil mi?
Ne yazık ki. Ama birbirlerine yakışıyorlar. Değil mi?
Güleceksiniz ama tanıdığım tüm zengin (ya da inanılmaz derecede güzel) kadınların hayatlarında en az bir kez fakir bir öğrenci ve sokaktan bir çocukla çılgınca bir ilişkisi olmuştur.
*alaycı bir şekilde* Peki aradaki yaş farkı neydi? zengin kadın ve sokaktan bir çocuk?
Hayatta her şey olabilir ama bu hanımların onlarla bir aile kurmayı planladıklarını düşünmüyorum.

Bu arada, Sasha Cherny'yi seviyor musun? Bu konuyla ilgili çok güzel bir şiiri var.


2010-07-02, 01:22

Güçlü olduğunda nazik olmak kolaydır

Ne yazık ki. Ama birbirlerine yakışıyorlar. Değil mi?

Bu yüzden.
Bahsettiğim şey tam olarak buydu: Bir erkeği zenginliğine ve onun için para ödemeye istekliliğine göre değerlendiren bir kız fahişedir ve onunla eşleşen (kadınları ev eşyası olarak satın alan) bir erkeğe ihtiyacı vardır. Her şey adil, herkes mutlu.

Peki zengin bir kadınla sokaktaki bir çocuk arasındaki yaş farkı neydi?

Evet, farklı şekillerde. Bazen 1 yılı geçmiyordu.

Bu hanımların onlarla bir aile kurmayı planladıklarını sanmıyorum.

Yine güleceksin ama... Bazen planladın. Kendin söylüyorsun; hayatta her şey olabilir.
Ancak doğruyu söylemek gerekirse bu kadar mutlu ve uzun ömürlü bir aile duymadığımı belirtmeliyim.

Not: Sasha Cherny'yi ilk kez duyuyorum.


2010-07-02 01:25

Ruhun ilk hareketinden korkun çünkü o genellikle en asil harekettir. (c) Charles Maurice Talleyrand

KANUN
Konu dışıysa ve konuyla ilgili değilse daha sonra silin, tamam mı? Ama alıntı yapmadan geçemeyeceğim.

KORKUNÇ MASAL

Bir sürü formla çevrili,
Yaşlı Banka Memuru
Kasvetli bir şekilde sigara içmek ve yan gözle bakmak
Bir sonraki korkunç masada.

Akşam dersleri sırasında
Dün Kernich kızını ziyaret etti.
Her zamanki gibi yardım çağırmaya gittim
Varşova konşimentoları hakkında -

Ve başının arkasına doğru eğilerek,
Beklenmedik bir şekilde ve tutkuyla
Gösterişli bukleler altında
Aniden onu öptü.

Etkinlikleri birleştirme
Yavaş çevikliğe sahip Bakire Kernich
Bir şekilde öptüm
Kravat, favoriler ve bıyık.

Zavallı Bankov bulunamadı,
Kucak dolusu forma gittim
Ve sigara içerken dengelerini dengeledi
Ayrılmadan önce dilsiz gibi.

Ah, dün pek tatlı değildi!
Ama bugün, bir mezar gibi,
Banks kasvetli ve yan görünüyor
Bir sonraki korkunç masada.

Ama bakire Kernich sakin:
Akşam dersleri sırasında
Gösterişli bukleler altında
Öptüğü o değil miydi?

Sanki içgüdüsel olarak geldi,
Ve olayı abartarak,
Yanıma oturdu ve saygıyla
Yavaşça fısıldadı:

"Benim maaşım ayda elli,
Maaşın ayda elli, -
St. Petersburg'da ayda yüz dolara
Çok güzel bir hayat yaşayabilirsin.

Ödüller ve artışlar
Pimlere güveniyorum
Açık Halk Evi ve bira,
Hizmetçiler ve tütün için."

Kasvetli Bankov gülümsedi -
Eski formlardan birinde
Toplam bütçelerini hızla düşürdüler
Ve gelini çimdikledi.

Peter Bankov ve Clara Kernich
Akşam derslerinde,
Tasarrufun cazibesine kapılan,
İyi bir zamanda nişanlandık.

Dört yıl akıp gitti.
Banka ucubeleri için üç
Bu dönemde doğmuş
Nedeni bilinmiyor.

Erken dördüncü
Kürtajın kurbanı oldu
Kocam yeni bir zam aldığından beri
Noel'e kadar teslim almadım.

Zaman geçtikçe. Oturma odasının köşesinde
Gerçekten sarhoş oldum
Ve büyük bir şaşkınlık içinde
Anahtarın altında huzur içinde uyuyorum.

Bankov'un kendisi duvarlara asıldı
Dostoyevski ve İspanyol gribi.
İki yapay palmiye ağacı
Köşelerde sıkıcı bir şekilde kuruyorlardı.

Yüzlerce farklı renkteki yüz
Buna mutluluk dediler...
Yüzlercesi açık kıskançlıkla
Yüksek sesle tekrarladılar!

Bu yeni mi? Yeni gibi
Popov'un soyadı nedir?
Kolera ve cüzzam gibi
Veba ve çocukların ağlaması gibi.
Bu hikaye ne için?
Dünyaya tekrar söyledin mi?
Çünkü dünyada
Daha korkunç bir şey yok...


2010-07-02, 13:58

Yol, yürüyenin hakimi olur...

Bir erkek ve bir kadın arasındaki aile kurma ve çocuk sahibi olma amacı taşıyan ilişkiden bahsediyorum. Belki birbirimizi yanlış anladık, bir erkeğin bir bayana sadece pantolonunun varlığına göre davranması gerektiğini kanıtlamaya çalışmıyordum. Ve eğer erkek arkadaşlarımla, tanıdıklarımla, meslektaşlarımla vb. tanışırsam her zaman kendime yardım ettiğimi ve sırf erkek oldukları için bana bir şey borçlu olduklarını düşünmüyorum diye yazdı. Ben sadece çocuk isteyen bir kadına bir beyefendi seçmesini tavsiye ettim. Peki, ya da aileyi kendiniz beslemeye hazır olun, hiçbir borcu yok, bir şeyler yapma arzusu ortaya çıkmayabilir, ama her gün bir şekilde yaşamak zorunda

Sadece konumunuzu netleştirmek ilginç... Sonuçta farklı bir dünya görüşü
Ailede ortak bir bütçe mi olmalı, yoksa “herkesin kendine ait” mi?
Ve "Kimse kimseye bir şey borçlu değildir, her şey sadece kendi isteğiyle yapılır" ilkesinin hem erkekler hem de kadınlar için her iki yönde de geçerli olduğunu doğru anladım mı? Ve aynı şekilde bir kadının sırf kadın olduğu için “doğuştan gelen bir hak” olarak hiçbir şey yapması gerekmez mi? Yani bir bayan “tipik” davranışlarda bulunmamalı kadın işleri"(gündelik hayatta), eğer böyle bir arzusu yoksa? Eh, ama bana hep farklı öğretildi... Bir kadın, evdeki her şeyi yapabilmeli, yiyip içebilmeli, o bir kadın! Ve, açıkçası ben de gündelik hayattan hoşlanmamayı her zaman sevmişimdir, nasıl olur, kadınım, yemek yapmıyorum diyorlar... Hatta bu konuda bir kompleks bile geliştirdim ve bu kompleks büyümeye başladı. ancak "sezgisel" ve "duyusal"ın kim olduğunu öğrendikten sonra biraz uzaklaşın. Ve bu, kompleksin herhangi bir özel bilimsel bilgi olmadan dağıldığı dünya görüşünüzdür. Bu arada, o kadar da kötü bir görünüm değil.
Sorabilir miyim?.. Şimdi Ettarre'nin yukarıda özetlediği işten geç gelme durumunu hatırlayıp sohbetimize uygulayacak olursak:
Diyelim ki evlendiniz ya da bir kızla birlikte yaşıyorsunuz Medeni evlilikşimdilik çocuksuz, yani Bir erkek/kız ilişkisi ilkesi, sizce kimsenin kimseye bir şey borçlu olmadığı bir yerde henüz uygulanıyor. Ve böylece akşam dokuzda çok stresli bir işten, çok yorgun ve çok aç geliyorsunuz. Ve kız arkadaşın o sırada evdeydi ama yemek pişirmek istiyordu. ev yapımı akşam yemeği mağazaya gitme arzusu yoktu - bir arkadaşıyla bir kafeye gitti, işte yemek yedi, ama seçenekleri asla bilemezsiniz... Ve boş bir masa ve buzdolabında asılı bir fare görüyorsunuz Elbette zeki ve terbiyeli bir insansınız, iddiada bulunmanız pek mümkün değil. Ama ruhunuzun derinliklerinde hiçbir kırgınlık kıpırdamıyor mu?.. Soru ortaya çıkmıyor: "Peki bu nasıl olabilir?" Ve basitçe, ruh haliniz bozulmaz mı? Yoksa yanında mısın iyi ruh hali Akşam yemeği yemeden yatıp, ertesi gün kahvaltı yapmadan işe mi gideceksin?.. Peki, evinde sağlıklı bir Rus kadın olduğu halde sana makarna pişirmek istememesine hiç gücenmez misin? ?..
Veya, prensibinizin rehberliğinde, her zaman kendi hayatınıza bakacaksınız, çünkü arzu öngörülemez bir şeydir, bugün öyledir, yarın değildir.
Bunlar çok kişisel sorularsa özür dilerim... Sadece merak ettim.
Peki ya tatiller? Bir ilişki içinde olan kişiler birbirlerini 8 Mart, 23 Şubat ve diğer tarihlerde tebrik etmeli, bir şeyler vermeli mi, yoksa kendi isteğiyle mi vermeli ve tebriklerin olmayışına kızmamalı mı?..

Konu dışı olarak, ben de her zaman ilişkilerin insana neşe getirmesinden yana oldum. Ve eğer ilişki onu getirmezse, bir şeyler ters gidiyor ve büyük olasılıkla sizi memnun edecek başka bir ilişki aramanız gerekiyor. Alkoliklerin, uyuşturucu bağımlılarının vs. eşlerini hiç anlamadım. Ama aynı zamanda ilişkinin uğruna bir şeyleri feda etmelisin. Bu yüzden, iyi bir ilişki- bu, vezir uğruna bir piyonu feda ettiğiniz zamandır, bunun tersi geçerli değildir.


2010-07-02 14:00

Yol, yürüyenin hakimi olur...

Harika bir şiir!
Gerçekten beğendim
Ve burada asla hiçbir şey yıkamam. Ve buraya ne istersen yazabilirsin

Ve sizin pozisyonunuz bana “tek daire” pozisyonu anlamında çok makul görünüyor. Sonuçta insan ancak kendine eşit birini sevebilir, eğer biri kendisinden aşağı ise ona acıma duygusu duyar, eğer daha yüksekse bu zaten bir hayranlık duygusu olacaktır. Ama aşk değil...


2010-07-02, 14:28

Güçlü olduğunda nazik olmak kolaydır

sonuçta herhangi bir erkeğin herhangi bir bayana sadece pantolonunun varlığına göre davranması gerektiğini kanıtlamaya çalışmadı.

Evet???
o zaman daha kesin ve spesifik yazın çünkü tam olarak böyle görünüyor.

Ve ailedeki bütçe ortaktır mutlak olmak mı, yoksa “herkesin kendine ait” olması mı?

Yine bu aptal söz.... Kimsenin kimseye bir borcu yok. Nasıl anlaşmalı?

Ve aynı şekilde bir kadının sırf kadın olduğu için “doğuştan gelen bir hak” olarak hiçbir şey yapması gerekmez mi?

Yani bir bayanın böyle bir arzusu yoksa "tipik kadınsı ilişkilere" (gündelik hayat) katılmamalı mı?

Evet.
Her ne kadar bu onlarla ilgilenmemesi gerektiği anlamına gelmese de.

Ruhunuzun derinliklerinde hiçbir kırgınlık kıpırdamayacak mı?.. "Peki bu nasıl olabilir?" sorusu ortaya çıkmayacak. Ve basitçe, ruh haliniz bozulmaz mı? Yoksa akşam yemeği yemeden iyi bir ruh hali içinde yatıp, ertesi gün kahvaltı yapmadan işe mi gideceksiniz?.. Ve evinizde sağlıklı bir Rus kadın olmasına ve onun istememesine hiç kızmaz mıydınız? sana makarna mı pişireyim?..


Öte yandan ben de elbette, kızın işten eve geldiğinde beni bir şeyle memnun etme arzusunu kaybetmemesi için her şeyi yapmaya çalışacağım.

İyi bir ilişki, vezir uğruna bir piyonu feda ettiğiniz zamandır, bunun tersi geçerli değildir.

A Harika tutum- bu, hiçbir şeyden fedakarlık etmediğiniz, yalnızca kazandığınız zamandır.


2010-07-02, 19:47

Ruhun ilk hareketinden korkun çünkü o genellikle en asil harekettir. (c) Charles Maurice Talleyrand

KANUN
Ve sizin pozisyonunuz bana “tek daire” pozisyonu anlamında çok makul görünüyor. Sonuçta insan ancak kendine eşit birini sevebilir, eğer biri kendisinden aşağı ise ona acıma duygusu duyar, eğer daha yüksekse bu zaten bir hayranlık duygusu olacaktır. Ama aşk değil...
Daha çok bir arkadaş çevresi, bir ilgi çevresi demek istemiştim. Çünkü sosyal çevreden bahsedersek aşağıda ne olduğunu kesin olarak söyleyebilirim. Tesisatçı Vasya ve ben ortak dil Kişisel konularda hiçbir şey bulamıyoruz.
Peki ya yukarıdaki? Belki bir çeşit dük... Ile-de-France'da aile kalesi olan ve sekiz dil bilen bir dük.
Ailede ortak bir bütçe mi olmalı, yoksa “herkesin kendine ait” mi?
Toplam bütçenin ne anlama geldiği hala tam olarak belli değil mi? Bana göre bir ailede çocuklar, ev halkı ve büyük masraflar için bir tür ortak kumbara bulunmalıdır. Harcama kararı ortaklaşa kararlaştırılan paradır. Bu miktarın üzerindeki miktar dilediğiniz gibi harcanabilir.

Yine bu aptal söz.... Kimsenin kimseye bir borcu yok. Nasıl anlaşmalı?
Peki merak ediyorum bunu nasıl hayal ediyorsunuz? Bunu tarif edebilir misin?
Yukarıda görüşümü belirttim.
Yani bir bayanın böyle bir arzusu yoksa "tipik kadınsı ilişkilere" (gündelik hayat) katılmamalı mı?

Evet.

Peki öyle olmalı mı, olmamalı mı? Sofistlik iyi bir şeydir ama belki biraz daha spesifik olabiliriz?
Göreceli olarak konuşursak, bir kadın kocasının gömleğini ütülemeli mi, yoksa onun buruşuk gömlek giymesine izin mi vermeli (bunun yerine kendisi ütülemeli)?
Benim dünya görüşüm ışığında şu soru oldukça yerinde: Neden bu kızla yaşıyorum? Sonuçta aynı dünya görüşlerine göre kimsenin kimseye bir borcu yok, bu nedenle her akşam onun yanında olmam hiç de gerekli değil. Ve böyle karşılandığım bir eve gelme arzumu çok kolay kaybedebilirim. Ve eğer arzu kaybolursa, o zaman...
Öte yandan ben de elbette, kızın işten eve geldiğinde beni bir şeyle memnun etme arzusunu kaybetmemesi için her şeyi yapmaya çalışacağım.

Burada ikilik var. Bir tarafta- kimsenin kimseye bir borcu yok, bu nedenle her akşam onun yanında olmam hiç de gerekli değil.. Ve diğer yandan - Böyle karşılandığım bir eve gelme arzumu çok kolay kaybedebilirim.b Yani, tabii ki bana hiçbir borcu yok, ama beni yanında tutmak istiyorsa borçlu olduğu ortaya çıktı. Mantıklı değil.


2010-07-02, 20:10

KANUN Kadın evin her işini yapabilmeli, yiyip içebilmeli, o bir kadın!
IMHO, sadece ev sorumluluklarını nasıl yöneteceğiniz konusunda anlaşmanız gerekiyor (örneğin, karınız ütüyü yapıyor ve ben çöpü çıkarıyorum). Yemek pişirmeye gelince, bana öyle geliyor ki en makul ayrım, ilk gelenin yemek yapması ilkesine dayanmaktadır. Yemek pişirmenin karmaşık bir yanı yok. Ve fazla zaman almaz (eğer pancar çorbası pişirmek ve tavuk doldurmakla uğraşmıyorsanız).
Neyse, eğer mücbir sebep olursa, her zaman arayıp akşam yemeğinin benim için hazırlanmasını isteyebilirim.

Genel olarak bir anlaşmanın iyi yanı, ilişkilerde manipülasyonun önlenmesine yardımcı olmasıdır.


2010-07-03 00:00

Güçlü olduğunda nazik olmak kolaydır

Peki merak ediyorum bunu nasıl hayal ediyorsunuz? Bunu tarif edebilir misin?

Aslında bunda bu kadar karmaşık olan ne?
Bir erkek ve bir kadın buluşur ve tüm şamanik danslar ve tef eşliğinde danslardan sonra gerekli tüm geleneklere saygı göstererek birlikte yaşamaya karar verirler. Ailesinde her şeyin nasıl olması gerektiğine dair kendi bakış açısına sahip olması oldukça olası ve onun da kendine ait. Ancak yetişkin oldukları için her şeyi tartışacaklar ve ortak bir paydaya gelecekler. Bunlar onların yaşayacakları kurallardır. Eğer gerçekten yetişkin ve makul insanlarsa.
Ve ne yazık ki henüz büyümemişsek (yaşımız ne olursa olsun), o zaman sık sık başka resimler görüyoruz - bu eğlenceli süreçteki katılımcıların her biri battaniyeyi kendi üzerlerine sürüklüyor.
Ama bu başka bir hikaye...

Özellikle bütçeden bahsedersek, yine farklı planlar var. Tabiri caizse ailede kimin kazandığına ve fonların dağıtımından kimin sorumlu olduğuna bağlı. Masrafların tamamının kadının sorumluluğunda olduğu aileleri tanıyorum. Tam tersinin nerede olduğunu biliyorum. Geçimini sağlayan tek kişinin erkek olduğu aileler tanıyorum. Her şeyin nerede olduğunu biliyorum... biraz yanlış. Bütçenin ortaklaşa, tek tek tek kişi tarafından planlanıp dağıtıldığı aileleri biliyorum. Tüm bu planlar, süreçteki tüm katılımcılara uygunsa oldukça uygulanabilir, yani... Kısacası, üzerinde anlaşmaya varıldığı gibi

Burada ikilik var.

İkilik yok.

Yani, elbette bana hiçbir borcu olmadığı ortaya çıktı, ama eğer isterse Beni yanında tutmalısın, sonra da bunu yapmak zorundasın.

Gerçek şu ki, bunu yapmak zorunda değilsiniz. "İstemek" kelimesine dikkat edin.
Onlar. Bir kişinin hiçbir borcu veya borcu yoktur, ancak öyle ya da böyle hareket etme seçeneği vardır. Ve yetişkin ve makul bir kişi olarak eylemlerinin sonuçlarını tahmin edebilir. Ve ne yapacağınıza karar verin.
Görünüşe göre aşırıya kaçıyorsunuz ve bir kişinin "yapmaması" durumunda hiçbir şey yapmayacağına inanma eğilimindesiniz? Hiç de bir gerçek değil. Bunun gerçekleşmesi oldukça olası, ancak zorunluluktan değil, arzudan.
Basit bir örnek: Kafede bir kadına para ödemek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Hepsinin bu olduğunu düşünmüyorum. Ama bunu oldukça sık yapıyorum. Neden? Çünkü istiyorum. Çünkü bu kız için güzel bir şey yapma, onu bir şeyle memnun etme vb. arzum var. Ancak bu bir zorunluluk değil! Bu benim LAW ile temel anlaşmazlığım.
İlişkilerde de durum aynıdır. Elbette iki kişi birbirlerine hiçbir borcu olmadığına karar verir ve parmaklarını kırmak istemeden bütün gün kanepede uzanırsa böyle bir ailenin uzun süre dayanması pek olası değildir. Ancak "yapmamalı" otomatik olarak "yapmayacağım" anlamına gelmez. Zaten bir kadınla bir tür ilişki kurmaya karar verdiysem, o zaman muhtemelen onun bu ilişkide kendini rahat hissetmesini sağlamaya çalışacağım. Böylece o da bu eve gelmek isteyecek ve karşılığında beni bir şeylerle memnun edecekti. Çünkü o değil mutlak bunu yapmak için (bazı görevler nedeniyle), ancak istiyor.
Farkı hissediyor musun?

Not:şimdi bunun mantıksız olduğunu söylemeye çalış


2010-07-03 00:18

Yol, yürüyenin hakimi olur...

Evet???
o zaman daha kesin ve spesifik yazın çünkü tam olarak böyle görünüyor.

Tamam Ve görünüşe göre sana geçmeyi kabul ettik.

Ve sohbetimizin konusuna gelince... Genel olarak bana da gelen bir soruyu zaten dile getirmiştim -

Evet.
Her ne kadar bu onlarla ilgilenmemesi gerektiği anlamına gelmese de.

O nasıl?

Ve sonra... Bana öyle geliyor ki burada gerçekten bir ikilik var. Mesela hanımefendi yapmamalı ama yapmıyorsa ben neden onunla yaşıyorum?
Aynı şey hayatın diğer alanları için de söylenebilir - bir çalışan isterse çalışabilir, ancak istemiyorsa neden böyle bir çalışanı elinde tutsun?.. Basitçe buna genellikle "sorumluluklar" denir (yapmayacağım) Eğer sizin için hoş değilse görev kelimesini kullanın).

Bana öyle geliyor ki, bir erkeğe ve bir kadına belirli yükümlülükler verildiğinde (bu kelime için beni azarlamayın) geleneksel anlayış bir şekilde... daha doğrudan falandır. Daha spesifik olarak. Daha kesinlikle. Ve yanlış anlamanın daha az nedeni var. Herkesin kendine göre bir işlevi var, o kazanmak zorunda, kendisi yönetmek zorunda, o da çalışıyorsa yarı yarıya idare ediyor.
Birisi tembellik nedeniyle görevini yerine getirmiyorsa karşı tarafın itirazları olur ve bunlar yasal ve doğal görünür, kişi hatalıdır ve en önemlisi hatalı olduğunu kendisi anlar, karşı taraf da gereğini yapar. işlev. Her şey açık, net ve spesifik.

Ve burada... "Tabii ki istediğini yapabilirsin, ama yapmazsan şu soru ortaya çıkıyor: neden eve geldin?"
Yani kişiye önce arzulardaki hürriyeti anlatılır, sonra... arzu göstermediği için cezalandırılır. Ancak arzu gönüllü bir süreçtir. Güzelliği de bu. Ve insan bir şeyi yapma konusundaki isteksizliğinin ve bu isteksizliğin peşinden gitmenin bazı yaptırımları gerektireceğini bildiğinde... Biliyor musun, bu bana dinden hiç anlamadığım bir anı hatırlatıyor - Tanrı'yı ​​sevmek ya da sevmemek konusunda özgürsün , ama sevmiyorsan Cehenneme gidersin.

Burada “Kişi bir şeyi tek bir sebeple yapar, eğer sizi memnun etmek istiyorsa” demek mümkün mü?

Ve örneğin, bayanı bırakıp başka birini bulma seçeneği yoksa - orada boşanmalar yasaktır, vb. , tahmin edersiniz ki temiz bir gömlek vs. ister miydiniz?
Yine de, zaten bir kişiyle ilişkiler kurmaktan bahsediyoruz... BİR KİŞİYLE. Gitmek en kolay şey değil mi?..

Ve harika bir tutum, hiçbir şeyi feda etmemeniz, yalnızca kazanmanızdır.
Bana öyle geliyor ki bu olamaz. Sonuçta insanlar her zaman “pozitif” olamaz. Birisi hastalanabilir ve diğeri portakalları hastaneye götürecektir. Ve bu zaten bir fedakarlıktır - zaman, çaba vb. Yani sadece kendi sorunlarınız vardı - bir ilişkide, her iki tarafın da sorunlarının sayısı iki katına çıkar, çünkü artık diğerinin sorunları da sizin sorunlarınızdır, tıpkı sizin sorunlarınız onun sorunları olduğu gibi. İle en azından Ben bu ilişkiyi böyle anlıyorum.
Kocamın sorunu benim sorunumdur. Bu onun işteki sorunu olsa bile yine de endişeleneceğim, bir çözüm düşüneceğim vb.

Peki ya yukarıdaki? Belki bir çeşit dük... Ile-de-France'da aile kalesi olan ve sekiz dil bilen bir dük.

Annemin dediği gibi: "Yeryüzünde elbette benden daha akıllı insanlar var. Bunlar Solzhenitsyn, Brodsky, Akademisyen Likhaçev..." Annemin özgüvenini her zaman kıskanmışımdır.

Toplam bütçenin ne anlama geldiği hala tam olarak belli değil mi? Bana göre bir ailede çocuklar, ev halkı ve büyük masraflar için bir tür ortak kumbara bulunmalıdır. Harcama kararı ortaklaşa kararlaştırılan paradır. Bu miktarın üzerindeki miktar dilediğiniz gibi harcanabilir.

Evet, bunu da anlıyorum.
Eşler kumbaraya eşit pay vermeli mi? Ya birinin maaşı diğerinden çok daha düşükse?


2010-07-03 00:19

Yol, yürüyenin hakimi olur...

Evet, bu doğru. Doğru, zamanla bir anlaşmaya uyulmaz hale gelir. Bunun gibi kaç hikaye duydum - Kocam ve ben sırayla bulaşıkları yıkamaya karar verdik, ama yavaş yavaş bu benim onurlu görevim haline geldi


2010-07-03 01:08

Ruhun ilk hareketinden korkun çünkü o genellikle en asil harekettir. (c) Charles Maurice Talleyrand


Gerçek şu ki, bunu yapmak zorunda değilsiniz. "İstemek" kelimesine dikkat edin.
Evet yaptım. Ancak dogl, gönüllü olarak kabul edilen bir tür ahlaki yükümlülüktür. İÇİNDE bu durumda bir kişi diğerinden önce. Yani tamamen spesifiktirler.
Ve arzular... onların hiçbir önemi yok. Ve bunların dile getirilmesi gerekiyor.
Diyelim ki kocanın kahvaltı hazırlama sorumluluğu varsa, erken kalkıyor. Daha uzun uyuyan kadın, sabahleyin kendisini yiyecek ve kahvenin beklediğini bilir. Ve bu konuda telaşlanmıyor. Ve eğer bugün bir arzu varsa, yarın arzu yoksa ve yarından sonraki gün tamamen geç kaldım ve uyarmadım, o zaman biliyorsunuz, her şey bir karmaşaya dönüşüyor.
Basit bir örnek: Kafede bir kadına para ödemek zorunda olduğumu düşünmüyorum. Hepsinin bu olduğunu düşünmüyorum. Ama bunu oldukça sık yapıyorum. Neden? Çünkü istiyorum. Çünkü bu kız için güzel bir şey yapma, onu bir şeyle memnun etme vb. arzum var. Ancak bu bir zorunluluk değil! Bu benim LAW ile temel anlaşmazlığım.
Cidden bir kase çorbanın parasını ödeyerek birini mutlu edebileceğini mi sanıyorsun? Peki neden bu kadar güzel?

Genel olarak bir anlaşmanın iyi yanı, ilişkilerde manipülasyonun önlenmesine yardımcı olmasıdır.
Çok makul bir görüş, neredeyse konuyla ilgili en makul görüş.


2010-07-03 02:23

Her şey geçer, bu da. Maalesef benim.

Bana göre bir erkeğin bunu istemesi doğaldır. bir kadını memnun etmek ve bir kadının kendine karşı da benzer bir tutum bekleme hakkı vardır. Üstelik yakınlık derecesi veya beklentileri ne olursa olsun.


2010-07-03 10:48

Başarıya ulaşan, en yetenekli olan veya en değerli olan değil, en ısrarcı olandır. Çünkü en çok onun buna ihtiyacı var.© Popüler bilgelik

Çoğu erkeğin randevuda karşılaştığı asıl sorun, bir kızı nasıl meşgul edeceği ya da restoran faturasını nasıl ödeyeceği değildir. Önemli olan, hanımınızın geceyi daha samimi bir ortamda sürdürmekle ilgilendiğini nasıl anlayacağınızdır, çünkü nezaket veya iyi niyetin tezahürleri kolaylıkla seks daveti olarak yorumlanabilir. Bazen muhatabınızın davranış kodunu deşifre etmek kolay değildir: sizi daha iyi tanımak mı istiyor yoksa bu akşam çizgiyi aşmaya hazır mı? Peki gece kulübünde yeni tanıştığınız bir kadınla yaptığınız konuşmanın seksin başlangıcı olup olmayacağını nasıl anlarsınız? Dürüst olmak gerekirse %100 değil kesin işaretler Bu size fırtınalı bir geceyi garanti eder, ancak yine de bir kadının davranışında onun mizacına ihanet eden ve karşılıklılık için umut vermenize izin veren bazı özellikler vardır.

Her durumda cinsel “iklimi” kontrol edenin kadın olduğu bir sır değil. Peki ne olmalı harekete geçmeniz için bir sinyal olarak mı hizmet ediyor? Yani bir kadın aşağıdakileri yaparsa yakınlaşmaya hazırdır:

10 numara. Size içki ısmarlar

Bir kadın (özellikle bar veya restorandaki bir yabancı) size içki ısmarlarsa, sizden hoşlandığını açıkça belirtiyor demektir. Ayrıca kendine güveniyor ve istediğini elde etmeye alışkın. Ayrıca bu, katılmaya ve belki de yalnızca bir restoran masasında veya bar tezgahında değil, daha samimi bir ortamda arkadaşlık kurmaya davettir.

9 numara. sana dokunuyor

Beden dili bir kadının sizden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamanın anahtarıdır. Size şefkatle dokunursa, elini omzunuza koyarsa veya avucunuzu okşarsa, dokunuşunuzu daha samimi bir şekilde hissetmek istiyor olabilir.

8 numara. Sana iltifatlar ediyor

Sadece kadınlar kendilerine gönderilen iltifatları duymaktan hoşlanmaz. Erkekler ayrıca başkalarının zaman zaman kendilerini beğenmişliklerini övmelerini ve kendilerine olan sevgilerini körüklemelerini isterler. Doğru, bu açık sır çoğu kadın tarafından uzun zamandır biliniyor. Bu nedenle, bir bayan size iltifatlar yağdırırsa, görünüşünüzü, kolonya aromasını veya kusursuz bir takım elbiseyi göklere övüyorsa, randevunun bitiminden sonra gecenin devam edeceğini güvenle umabilirsiniz.

7 numara. Gözünü yakalar

Bir kadın gözlerini üzerinizde tutuyorsa ve uzun süre göz teması kuruyorsa ("uzun" derken "beş saniyeden uzun" demek istiyoruz), bu size bakmaktan keyif aldığı anlamına gelir. Bu ne anlama geliyor? Büyük olasılıkla, size kıyafetsiz daha yakından bakmaya hazırdır.

6 numara. Dokunuşunu umursamaz

Bir kadının dokunuşu, yanıt vermeye davet olarak görülmelidir. Bir kadın kendisine uzatılan elden çekinmiyorsa ve dokunuşunuzdan hoşlandığını gösteriyorsa, bu onun yanınızda rahat olduğu ve fiziksel olarak onun için çekici olduğu anlamına gelir. Bu, yakınlığa güvenebileceğinizin en kesin işaretlerinden biridir.

Numara 5. Sana doğru eğiliyor

ile görüşmede bir yabancı tarafından hem erkekler hem de kadınlar her zaman kişisel alanlarını korurlar; muhataptan yeterli, “güvenli” bir mesafeye uzaklaşın.

Dolayısıyla hanımınız bir konuşma sırasında size doğru eğiliyorsa, bu “karşı hareketi” onun lehine bir işaret olarak rahatlıkla yorumlayabilirsiniz. Bu, kadının kişisel alanını sizinle paylaşmaya ve yakınlaşmaya hazır olduğu anlamına gelir.

4 numara. Kişisel deneyimlerini paylaşıyor

Kadınlar sırlarını nadiren yabancılarla, özellikle de erkeklerle paylaşırlar. Ve sonra tüm ayrıntılarını ortaya koy, ilk aşk ya da ihanet hakkında konuş yakın arkadaş... Kısacası, bir kadın yalnızca güvendiği kişilere karşı dürüsttür ve güven, yakınlığın anahtarıdır. Onun dürüstlüğünü bir destek ve belki de teselli talebi olarak kabul edin.

Numara 3. Müstehcenlik diyor

Her kadın sevilmek ve beğenilmek ister. Bir erkek seçtiği kişiye keyifle baktığında bu çok değerlidir. Kişisel yaşamın uyumlu bir şekilde gelişmesi için her iki partnerin de cinsel açıdan tatmin olması gerekir. Ancak bir ilişkinin başlangıcında kadın, erkeğin ondan ne istediğini her zaman anlamaz. Anlamak için genç adamı dikkatlice gözlemlemek, eylemlerini ve sözlerini doğru bir şekilde değerlendirmek yeterlidir. Bir erkek bir kadını istiyorsa, işaretler oldukça anlamlı olacaktır.

Sempati nasıl tanınır?

Psikologlar, bir erkeğin bir kadına karşı dostça duygulardan daha fazlasına sahip olduğunu gösterebilecek bir dizi faktör belirlediler.


Bir erkek bir kadını ister mi?

Bu soru ilişkinin başlangıcındaki her kızın ilgisini çeker. Elbette en güvenilir kanıt, meydana gelen ereksiyondur ancak bunu fark etmek her zaman mümkün değildir. Bu nedenle, bir erkeğin arzusunu belirlemeye yardımcı olacak başka yollar aramaya değer. Bir erkek bir kadını istiyorsa gibi işaretler veya jestler onu mutlaka ele verecektir.

Bir erkeğin heyecanlı olup olmadığını nasıl anlarsınız?

Uzmanlar, bir erkeğin heyecanlandığını gösteren bir dizi faktöre dikkat edilmesini tavsiye ediyor.


Bir "erkeğin" güveni

Bir erkek bir kadını istiyorsa belirtiler gizlenemez. Her genç erkek bir kızı fethetmek için bireysellik göstermeye çalışır, ancak ortak özellikler her şey aynen böyle. Bir erkek, seçtiği kişinin huzurunda kravatını veya kemerini düzeltebilir ve yüzüne dokunabilir.

Ellerini kemerinin üzerinde ya da kalçasının üzerinde tuttuğunda bu kendine güven ve bilinçaltında sekse yönelik bir çağrıdır. Erkek kadının buraları okşamasını ister.

Tüm düşünceler tek bir şeyle ilgilidir...

Bir erkek bir kadını istiyorsa, işaretler bu konuda "çığlık atacaktır". Genç bir adam, tamamen aptalca nedenlerle bir kızı ısrarla eve çağırabilir: film izlemek, tadilatını değerlendirmek veya dairesinin tasarımında ona yardım etmek.

Bir erkek seks hakkında düşündüğünde, bazen kızları bile iten kaba ifadeler söyleyebilir. Ama bununla uzlaşmanız gerekiyor, çünkü şu an tamamen duygularına ve seçtiği kişiye sahip olma arzusuna odaklanmıştır.

Malzeme tarafı

Birçok kız genellikle bir erkeğin bir kadın istediğinin işaretlerinin neler olduğunu düşünür. İşaretler aynı zamanda maddi yönüyle de ilgili olabilir. Genç bir adam bir kafede yemek yerken tutkusunun karşılığını mutlaka ödeyecek ve ona hesabı eşit olarak bölmesini teklif etmeyecektir. Bu, kadının geceyi onunla geçirmek zorunda olduğu anlamına gelmez ancak erkek, kadının cömertliğini takdir edeceğini umar.

Erkek psikolojisinin bazı sırları

Daha güçlü ve daha zayıf cinsiyetin temsilcilerinin doğası gereği farklı olduğu uzun zamandır bilinmektedir. Bu nedenle kadınların kendilerine veremediklerini erkeklerden beklememeleri gerekir. İlişkilerin uyumlu bir şekilde gelişmesi için kızların erkeklerin bazı özelliklerini dikkate alması gerekir.

Gençler zevk ve hayranlıklarını nasıl güçlü bir şekilde göstereceklerini bilmiyorlar, duygularını gizlemeyi tercih ediyorlar. Küçük bir iltifat bile en büyük övgü sayılabilir. Bir kadının üstün sözcükleri duyması pek mümkün değildir.

Neredeyse tüm erkekler sözünü kesmeyi sever. Bunu bilerek yapmazlar ve muhataplarını kırmak veya küçümsemek istemezler. Bu iletişim şekli bilinçaltı düzeyde gerçekleşir. İnsanın beyni çözüm arayacak şekilde tasarlanmıştır. Bu nedenle kız sorunun özünü açıklarken zaten cevabı düşünebilir ve kendisine göre gereksiz olan bilgileri atlayabilir.

Bir erkekle konuşurken öncelikle şunu belirtmelisin: ana fikir ve ancak bundan sonra ayrıntıları tartışmaya devam edin.

Gençler tartışmayı sever ama bir kadın bunu bir kavga veya anlaşmazlık olarak algılamamalıdır. Konu temel değilse, erkeğe hiçbir şey kanıtlamaya gerek yoktur. Onunla aynı fikirde olmak ve argümanlarının doğruluğunu kabul etmek çok daha akıllıca olacaktır.

Gergin bir durum ortaya çıktığında, kadının erkeğe dokunması ve ona sarılması kavgayı yatıştırmak için yeterlidir. Bu davranış mantığı devre dışı bırakır ve onu duygulara göre ayarlar.

En değerli şey eylemlerdir!

Bir kadını isteyen bir erkeğin davranışı oldukça öngörülebilir. Onunla toplantılar arayacak, randevulardan sonra arayacak, çiçek ve hediyeler verecek. Gencin niyeti olduğundan emin olmadan anlaşmamalısınız. Eğer öyleyse, bunu mutlaka davranışlarıyla ve eylemleriyle ispatlayacaktır. Ve bir erkeğin tek seferlik sekse ihtiyacı olduğunda, uzun süre flört etmesi ve tutkusunun dikkatini çekmesi pek mümkün değildir. Kadınlar daha sonra acı bir hayal kırıklığı yaşamamak için bunu hatırlamalıdır.

Başkalarına ısrarla davranan, ancak kendilerini yemeyenler özellikle tehlikelidir.

Aydınlık ofis binalarında masum ve zayıf ruhları pek çok tehlike beklemektedir. Burayı yöneten patronlara dikkat edin değişen dereceler aklı başında, kıskanç veya fazla arkadaş canlısı (neden öyle olsun ki?) meslektaşlar, sinir bozucu müşteriler ve iki yüzlü ofis "ekmek kazananları". İkincisi işe çeşitli güzellikler getiriyor, meslektaşlarını onlarla baştan çıkarıyor ve kendileri neredeyse hiçbir şey yemiyor. Arkadaş edinmek mi istiyorlar yoksa hiçbir işe yaramıyorlar mı?

Köküne bak

Meslektaşlarına düzenli olarak davrananların nedenleri çok farklı olabilir. Yemek pişirme konusunda tutkulu olan bir meslektaş, becerilerini sergileyebilir; kalıcı olarak kilo veren, ancak zaman zaman günaha yenik düşen bir bayan - kendi satın aldığı her şeyi yutmamak için cömertlik mucizeleri göstermek; birisi çocukluğundan beri paylaşmaya alışkındır ve kurabiyeleri tek başına kıramaz; hatta yönetimin bile çalışanlarına tatlı yedirmek için iyi nedenleri olabilir.

“Krizlerden birinde küçük şirketçok zor durumdaydı. Herkes büyük olasılıkla hayatta kalacağımızı biliyordu Son günler, diyor Vera K. (isim değiştirildi). "Haftada bir gelen İngiliz patronumuz, pek de neşeli olmayan ruh halimizi düzeltmek için bize her zaman kocaman bir kutu çikolata getirirdi."

Ancak bu cömertliğin arkasında yatan sebep o kadar da masum olmayabilir. Görünüşte arkadaş canlısı bir meslektaşın kisvesi altında, kasıtlı olarak sizi beslemeye çalışan bir besleyici saklanıyor olabilir (fenomen hakkında daha fazla bilgi).

Entrikalara dikkat edin

Bir düşünün: sıkı diyet yapıyorsunuz, işe yürüyerek gidiyorsunuz ve haftada birkaç kez spor salonunda ter atıyorsunuz. Kayıplar zaten kilogram cinsinden sayılabilir, ancak hala ideal olmaktan uzağız. Ancak daha sonra kötü meslektaş, sabahları taze kruvasan getirme ve hatta herkesin bu ikramı mutlaka tatmasını sağlama alışkanlığını edindi. Sabah atıştırmalıkları bunlarla sınırlı değildir - saat on birde yağlı ve tatlı bisküviler veya en narin kurabiyeler bulacaksınız. Önemli. "Hemşire" getirilen her şeye kendisi dokunmuyor!

Aslında bir besleyiciyle tanışmış olmanız oldukça olası. Belki meslektaşınızın bir rahatsızlığı vardır yeme davranışı, başkalarının gözünün önünde kalori tüketmesini izlemekten hoşlanıyor, kendi kararlılığını ve iradesini güçlendiriyor. Ayrıca "hemşirenin" ısrarınızı ve etkileyici sonuçlarınızı kıskanması da muhtemeldir. Ancak yiyecek aynı zamanda bir araç olarak da kullanılabilir. yarışma- sonuçta zayıf olmak, öz kontrolü ve aktiviteyi gösterir (ek materyalde şişman insanların neden işe alınmadığını okuyun).

Ya da belki her şey seninle ilgili? Sonuçta aniden kilo vermeye karar verdiğiniz için tüm dünyanın tatlılardan vazgeçmesi gerekmemeli.

Sınırlarını bil

Öyle olsa da, çok ciddi araştırmalara göre, konu kilo vermeye (ve bu arada sigarayı bırakmaya) gelince, ofisler gerçekten zor cazibelerle doludur (ofiste ne ve ne zaman yenileceği konusunda - içinde) .

Cornell Üniversitesi'nde yeme davranışı üzerine çalışan profesör Brian Wensing, sekreterlerin her zaman ulaşılabilir olması durumunda beş buçuk kat daha fazla çikolata yediğini belirtiyor. Wensing'e göre başkalarıyla yemek yediğimiz zaman genellikle %30 daha fazla kalori tüketiyoruz ve kadınlar daha fazla erkek Meslektaşlarının yeme alışkanlıklarından etkilenirler.

Kurabiyelerin ve diğer yüksek kalorili “kötü ruhların” hakimiyetine direnmek için profesör üç temel kurala bağlı kalmayı öneriyor:

Elinizde bulundurun sağlıklı yiyecek. Gözümüzün önündekini yiyoruz. Bu nedenle, ofiste biri size tatlı veya unlu mamuller teklif ederse, masanızda kereviz veya havuç çubukları bulundurduğunuzdan emin olun.

Şeker ambalajlarını ve ambalajlarını atmayın. Araştırmalar, masadaki çikolata ambalajlarının veya boş cips paketlerinin caydırıcı olduğunu gösteriyor; ne kadarını yediğinizi görebilirsiniz.

Gözden uzak tut. Yine de acil istekleri dikkate aldıysanız ve sunulan ikramı aldıysanız, onu bir kenara koyun.

Dur hemşire!

Meslektaşlarını sürekli besleyenlerin (istatistik yok ama genellikle bunlar kadındır) kendi imajlarını düşünmeleri gerekir. Onlar “anneler” olarak kabul edilebilirler. “” kitabının yazarı Christopher Flett'in yazdığı gibi, kimse anneleri ciddiye almıyor. Bu tür davranışlar (annenin işe kurabiye getirmesi, iş arkadaşlarına kişisel konularda tavsiyelerde bulunması ve yemek odasında herkesin arkasını toplaması) kişisel yaşamda takdir edilir, ancak iş ortamında saygı duyulmaz.

Flett, "Annem hiçbir zaman ciddi bir iş kadını olarak görülmeyecek çünkü erkekler onun herkese ve her şeye yardım etme ihtiyacının onun iş hayatında objektif olma yeteneğini olumsuz yönde etkilediğini varsayıyor."

Hazırlıkta kullanılan malzemeler dailymail.co.uk

Bir yazım hatası mı buldunuz? Metni seçin ve Ctrl + Enter tuşlarına basın

Pratik erkekler ilk randevuları seksin başlangıcı olarak adlandırır ve romantik kadınlar - şeker buketi dönemi. Modern ve evrensel olarak özgürleşmiş kızlar kendilerine çiçek ve şeker alamazlar mı? Elbette yapabilirler ama bunu erkeklerden bekliyorlar çünkü geleneksel olarak bir erkek bir kızla ilgilen tam olarak bu taraftan. Elbette zayıf cinsiyet de iddialı olmayı sever, ancak bir kadının kalbinin anahtarını hızlı ve başarılı bir şekilde seçenler romantiklerdir.

Aşk alanında başarılı olmak isteyenler için “İlişkilerin Dili” kitabının yazarları Allan ve Barbara Pease çok sayfalı talimatlar hazırladı. Ancak tüm bu öneriler yalnızca birkaç tanesine indirgenebilir. Basit kurallar klasik anlamına gelen kur.

Çikolata ve şampanya, romantizm için standart bir beyefendi setidir. Bu sadece bir ikram değil, ortaya çıktığı gibi, bu "lezzetler" erkeklerde ve kadınlarda tutkuyu alevlendirmeye yardımcı olan maddeler içeriyor. Şampanya, testosteron seviyelerini artıran eşsiz bir alkollü içecektir. Çikolataya gelince, feniletilamin içerir. cinsel fanteziler kadınlar arasında. Bazı bilim adamları çikolatanın etkilerini esrarın etkileriyle oldukça ciddi bir şekilde karşılaştırıyorlar.


Şöminede veya kamp ateşinde canlı ateş kesinlikle romantik bir manzaradır. Muhtemelen kızlar bundan çok hoşlanıyor çünkü kabilenin güçlü savunucularının ateş yaktığı eski zamanlarla olan bilinçaltı çağrışımlarında uyanıyor. Eğer modern adam ateş yakabiliyor (bir çakmak yardımıyla bile) - kesinlikle özel ilgiyi hak ediyor.

Erkeklere göre taze çiçekler pratik olmayan bir şeydir. Ancak kadınlar ilham kaynağını buketlerde buluyor: "Sevgilim beni memnun etmek istiyor." Evet, kadınsı mantık tam olarak şu: sadece birkaç gün içinde çöpe atılması gereken güzel bir şeye para harcamak mantıklı çünkü zamanla solacak. Ama sonra otomatik olarak yeni bir buket vermek için bir neden olacak!


Ortak gezi gece kulübü Restoran bir taşla iki kuş vurmanıza olanak tanıyor. İlk olarak, erkek kadına yemek ısmarlar ve bu da bizi yine eski zamanlara götürür (eve ekmek getiren, garsonun yardımıyla da olsa oyunu getirir). İkincisi, yavaş müzikle dans etmek gerçekten alışılmadık derecede romantik bir eylemdir. Dansa yatay dürtülerin dikey bir tezahürü denmesi boşuna değil!

Ayrıca ilginizi çekebilir:

Kocanızla yatabildiğiniz zaman epizyotomi
Doğum her zaman kadın bedeni için bir testtir ve ek cerrahi ...
Emziren bir annenin diyeti - ilk ay
Emzirme anne ve bebeğin hayatında çok önemli bir dönemdir. Bu en yüksek zaman...
Hamilelik sırasında fetal hareket: zamanlama ve norm
Özellikle ilk çocuğunun doğumunu bekleyen anne adaylarının ilk kez itiraf ettiği gibi...
İkizler burcu bir adam bir ayrılıktan sonra nasıl iade edilir İkizler bir kocanın geri dönmek istediğini nasıl anlayabilirim
Onunla birlikte olmak çok ilginç ama ona nasıl davranacağını bilemediğin zamanlar da oluyor...
Harfler ve resimlerle bulmacalar nasıl çözülür: kurallar, ipuçları, tavsiyeler Rebus maskesi
Bildiğiniz gibi insan doğmaz, olur ve bunun temelleri atılır...